.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعي گاز شهرنشينان را روانه روستاها كرد

قطعي گاز و سرماي هوا شهرنشينان قائمشهري را به روستاهاي اطراف روانه كرد.

همزمان با كاهش بي‌سابقه دما در مازندران، قطعي و افت فشار گاز زندگي هزاران نفر در قائمشهر را با بحران مواجه كرده است.
گزارش خبرنگار ما در قائمشهر از هجوم مردم به سمت نانوايي‌ها و جايگاه‌هاي عرضه نفت براي ذخيره سازي اين كالاها و افزايش 300 درصدي قيمت بخاري هاي برقي و وسايل گرمايشي حكايت دارد.
مهدكودك‌ها و بيمارستا‌ن‌ها با هشدارهاي داده شده از سوخت دوم استفاده مي‌كنند و مردم اين شهر براي گرم كردن منازل و حتي پخت غذا با مشكل مواجه هستند.
شهروندان قائمشهري براي تامين وسايل گرمايشي جايگزين متحمل مشكلات بسياري شده اند و مجبور به تهيه لوازم گرمايشي نفتي و برقي با قيمتهاي گزاف شده‌اند.
بسياري از ساكنين مردم اين شهر به دليل قطع طولاني مدت گاز در اين شهر به منازل بستگان خود به دور افتاده ترين روستاهاي اطراف شهر كه از هنوز از بخاري هاي نفتي استفاده مي كنند رفته اند.
قطعي گاز علاوه بر مشكلات ياد شده باعث سرايت بيماري‌هاي واگيردار از جمله آنفلوانزا در بين مردم اين شهر شده كه اين امر مراجعات مردم به مراكز درماني را افزايش داده است.
اكثر فروشگاهها و اماكن تجاري شهر به دليل سرماي شديد و قطعي گاز تعطيل هستند و مردم براي رفع نيازهاي ضروري خود با مشكل مواجه مي باشند.
به نظر مي رسد با افزايش سرما طي روزهاي آينده و با توجه به مصرف بيش از حد وسايل گرمازاي برقي شاهد قطعي برق در روزهاي آينده نيز باشيم.
با توجه به سرماي شديد اكثر مرغداريهاي قائمشهر دچار مشكل شده و براي تامين گرماي لازم مرغداري از گازوئيل به عنوان سوخت جايگزين استفاده مي كنند.
مردم شهرستان در تجمعات مختلفي اعتراض خود را به مسئولان شهرستاني اعلام كرده‌اند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.